Posts

Showing posts from September, 2010

The Death of......

Wow, so much goin on! What it do y'all? Remember me? I'm the Blak Smith & I'm still approvin my messages. What about you? How y'all doin out there? Haiti had a big storm the other day & caused MORE DEATH & HOMELESSNESS. Let's see.....uh...Iran had a 6.1 earthquake & though I told y'all that NYC might get an earthquake in September, it AIN'T happen & we got 2 days left in the month. I hope that it doesn't happen but.....I saw a link on FB sayin that there is a Bitchup eddie long sex tape. I didn't even go in on that link bcuz if the accusations are true, I don't wanna see 'em. It's just so much goin on. Well, it seems like ya boy Chris Breezy did his MEDIA TIME & properly weathered the storm of his riri thing. Accordin to the usa today, dated 9/24/10 written by Steve Jones on page 11D, the headline read, "Fans are starting to climb back on board with Chris Brown." The subtitle said "with No. 1 song a…

Blak Realationships Part III

Ok, the BLAK dude is BLAK! Yeah, as in BLAK. Crazy shit goin on man!!! Ya boy, BitchUp Eddie Long was AGAIN accused of stickin his hand where it shouldn't be & I'm talkin in some young MEN. Damn, when I moved to the gayTL, I had heard the rep but didn't know it was off the everythang like THAT out here. Now before y'all say that I said something else, it just shows me that too many RELIGIOUS PEEPO are allowin themselves to be led astray into I don't know. Big up to Willie Hutch! If it ain't true, I hope those who falsely accused him are punished but in the meanwhile.....fuck him, fuck it fuck X-MAS. I take that first one BLAK as he might like it. This shit is all lies & as the days go, ALL will be REVEALED as we livin in REVELATIONS! It won't be LONG now. Another interestin piece I was exposed to recently was this kanye west & taylor swift shit with a twist. In the weekend edition of the usa today(dated Sep 17th), with her face on the cover, the…

Blak Realationships Part II

It's MEEEEEEE!!! Whatup y'all? Alot goin on since I last left y'all & I'm BLAK to report what I hear, see & smell. HMMM, the president of Senegal seems to be reachin out to the Diasporans in AmeriKKKa & euROPE to come BLAK there & develop. I remember after the Haiti earthquake he had offered them arable land if they could make it there but most peepo in Haiti are poor & even if they coulda made it, the native population in Senegalshouted that idea down because they NEED that land. However, the moves bein made are FANTASTIC in that, for the first time in a long time, there are Afrikans abroad who find it necessary for US to come BLAK home & thus the name of this site. Afrika still burns in my heart & I wanna be where I will be appreciated & respected. Alot of y'all read Is Blaksmith a Spy & got stuff twisted, but....As we speak, there are plenty of meetins goin on to decide on these & other matters, important to ALL of US as a…

Blak Realationships Part I

So, those Korans in FL didn't burn eh? I wished that it would have happened as THEY are lookin to start the war of all wars so that THEY can shield THEMselves, declare martial law & once & for all, lock shit down! I can hardly wait!!! Fukkk what ya heard, the Gulf Coast is still a mess. For every job, an average of 70 applicants apply..........what else goin on? HMMM, another big storm named hurricane igor may hit FL as a category 5 this weekend & earl pretty much fizzled out 2 weeks ago. T.I may more than likely be goin BLAK to jail & what a flocka....I mean shame. I also just found out that ya favorites, jiggaman & slim shady are supposed to be doin a concert in of all places, yankee stadium in the Bronx(my hometown & birthplace of HipHop). Let them circle THEY wagons as they bring their evil rituals BLAK to the birthplace of HipHop for the very first time ever. This is deeply symbolic as that team, like the Dallas Cowboys, is AmeriKKKa's BASEBALL TEA…

911 Is a Hoax

Hey y'all! It's been a lil minute but guess who's BLAK? It's me again, the Blaksmith & we today at BLAK2AFRIKA gotta put a lil paint where it ain't. Something that I never write about specifically but I always refer to. I think that we'll call that lil something, World Conspiracy Day but y'all might call it 911. If ya hate readin, let me just say, like most things reported by the CONTROLLED mainstream press, it was a HOAX. Those buildings were made to take the kind of impact that hit it & like the levees in New Orleans, explosions were heard rumbling before the buildings FELL. The buildings didn't EXPLODE, they FELL! When I say that they FELL, what this means to me is that it was SUPPOSED to happen exactly the way it did & THEY don't even hide or cover it as THEY don't care if you know. They did this along with the mossad(israeli intelligence) & if you check the records, no so called jew died durin this whole fiasco! The purpose…